Przejdź do treści top
skróty klawiaturowe

Klawisze Dostępności

  • Wersja kontrastowa: Alt + 1
  • Przejdź do treści strony: Alt + 2
  • Mapa Witryny: Alt + 3
  • Wyszukiwarka: Alt + W

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

formularz sugestii

Twoja sugestia

Masz pomysł jak usprawnić naszą witrynę lub chcesz zgłosić problem? Skorzystaj z poniższego formularza!
Lublin - herb
Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Miejski Urząd Pracy
w Lublinie

ul. Niecała 14, 20-080 Lublin

Jak trafić do urzędu? jak dojechać autemjak dojechać autem

Telefon: + 48 81 19524 (Zielona Linia)
          81 466 52 00 (Sekretariat MUP)
E-mail:

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne oferty pracy, dodaj swój adres e-mail

6EbxpkmmLJR_-GThYer3CzlkomceyXNOl6EbAUZAmussbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

UxB95FeGD_VdqidHDwSxd7lHM6Zk9bI4gl0YQrFRYmIsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

p53Wxqhf2RqfYqarMNWLYt0QWt-L_EwWNVpFlCGh_pssbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

_gkjNvPKvVv_BY_Bt7jK9kc8NIRu6aM1o4S1A7fx3aYsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

7k2RVg-stvCUCWBN7tri6-o-XU8VyBccDuGKBPNrIYcsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

xlK1-O4pte-XPESbrIdCLNvnxbSaftT6nyEc06-694ssbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

iowt_dKqh9zdXqre3KrrkUXQP821Fs1TBlXEDQRHBFIsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

csN8i6ktb7j9Q0onO1eIbS1ogmwdagqpzfJWHLKRXOssbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

uqJE1w0ol1z0nmSxhuoASupRqC-rq5Y95c7UsLb6FnIsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

XrjvTualIWGCLvdE-Nj4jaQdvQDHDFMAjx-Ygx1NWTXeyHFqKYq9M2wfTk0WWo4T4wp55_D0iUElS0Rrkostbg

Zwrot dodatkowych kosztów

Zwrot kosztów związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych

Pracodawca, który zatrudnia pracownika niepełnosprawnego, może otrzymać, na wniosek, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zwrot:

  1. miesięcznych kosztów zatrudnienia pracowników pomagających pracownikowi niepełnosprawnemu w pracy,
  2. kosztów szkolenia tych pracowników
  3. w zakresie czynności ułatwiających komunikowanie się z otoczeniem, a także czynności niemożliwych lub trudnych do samodzielnego wykonania przez pracownika niepełnosprawnego na stanowisku pracy.

Pracodawca, który przez okres co najmniej 36 miesięcy zatrudni osoby niepełnosprawne może otrzymać, na wniosek, ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zwrot kosztów:

  1. adaptacji pomieszczeń zakładu pracy do potrzeb osób niepełnosprawnych, w szczególności poniesionych w związku z przystosowaniem tworzonych lub istniejących stanowisk pracy dla tych osób, stosownie do potrzeb wynikających z ich niepełnosprawności;
  2. adaptacji lub nabycia urządzeń ułatwiających osobie niepełnosprawnej wykonywanie pracy lub funkcjonowanie w zakładzie pracy;
  3. zakupu i autoryzacji oprogramowania na użytek pracowników niepełnosprawnych oraz urządzeń technologii wspomagających lub przystosowanych do potrzeb wynikających z ich niepełnosprawności;
  4. rozpoznania przez służby medycyny pracy ww. potrzeb.

Zwrot kosztów dotyczy osób niepełnosprawnych:

  • bezrobotnych lub poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu;
  • pozostających w zatrudnieniu u pracodawcy występującego o zwrot kosztów, z wyjątkiem przypadków, gdy przyczyną powstania niepełnosprawności w okresie zatrudnienia u tego pracodawcy było zawinione przez pracodawcę lub przez pracownika naruszenie przepisów, w tym przepisów prawa pracy.

Zwrot kosztów stanowi pomoc publiczną udzielaną zgodnie z przepisami rozporządzenia Komisji (UE).

 

Szczegółowe informacje można uzyskać:

Imię i nazwisko Stanowisko Telefon Adres e-mail
Alicja Mirosław Specjalista ds. programów 81 466 52 12 mup@mup.lublin.pl
Radosław Bujek Specjalista ds. programów 81 466 52 12 mup@mup.lublin.pl
Małgorzata Kosacka Specjalista ds. programów 81 466 5212 mup@mup.lublin.pl
  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Zwrot dodatkowych kosztów związanych z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych [ 5 ]
plik w formacie XLS Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu sie o pomoc de minimis 25-01-16 08:02 135KB pobierz plik w formacie XLS (rozmiar: 135KB) pobierz
plik w formacie PDF Oświadczenie o ewentualnym łączeniu, przejęciu lub powstaniu wnioskodawcy w wyniku podziału oraz o pomocy de minimis 14-04-16 10:51 118.05KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 118.05KB) pobierz
plik w formacie PDF Formularz informacji o otrzymanej pomocy publicznej 31-10-14 10:55 86.18KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 86.18KB) pobierz
plik w formacie PDF Wniosek Wn-Kz (części I - IV) 19-02-15 10:46 449.86KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 449.86KB) pobierz
plik w formacie PDF Formularz oświadczenia o nieotrzymanej pomocy publicznej 31-10-14 10:41 36.67KB pobierz plik w formacie PDF (rozmiar: 36.67KB) pobierz
Utworzono: 2015-05-28 12:39 | Redagował: Monika Różycka-Górska 2015-06-16
Drukuj Zapisz jako pdf Odwiedziny: 1002
  • ZvoNGFD48IphPtjNb3LeSphsSRNBllhO9P1exlExXuukZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • 7QZowouGVbmRSzRXNEQkJr9rtlILKVTgGiQkndTK4RCkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • M3Yctl8jsd5u5FwVoZlw71YZ647AZaoMgBxHC9Ksw_SkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • UGfXg2t-caUTshTLkeh5YPWUP4ehmc1VVNsgUOQbg1mkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • -XhzN1mpDBcwht19H0NI2_TY8-PnNIwQFyG4uMsSByekZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • TKJUqLgb9RaUSWoq6q6pRldpJc9yhIPSMlJLsboPPsOkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • T5UTiuMSMAMzoHtWbg0tnN-iOUEEk87-62tNdEAxzDOkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • lsef-HjN2kRqqtnU2840_858IbwJTSyfngI78aDlUDSkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • Tkp1SjXZsmNDChGmQ5gynqulF7rmx3zz-PLuhpNgvtOkZsbxo-ElEi1AY8NZ3U-_TukqfkyYLRuvaX2LdbliHg

  • LyhQ05juh_Gnq9Io77cLp0Vu19MYxPv_HF8qlAkPVzssbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • IEI-tHaI8FbhgOqLA5yi9i-tBGzCIUzKILy68-eAx0AsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • SXPKJXL0wCnWzBiKBL8I_28E4g7uNKE_k0dF7BiauZIsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • LtLZrQhL1eevQZP9nD4KBs4w7o4vfuri9l9A0e0CsagsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • PDwp2u6_S5Sj1bWiE2X1fWf6Vpcl34tDqBavFgDKHgosbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • g31OAGGr335OrKmSCNIVgNm0Gizjw_VPuKY1PAK8lxEsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • 32V4yxipk4TVz3Dy4_pJ_EoZRA6WAcDT1j-GWna6lMYsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • WQpcXC7Gl_zFuD6trJ0hnINgIZOZ2sgYEMJgxTtF8AcsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • JfDSeOmLYARmipGIDWgm2d_MD6k2n-pzhRVs8GyqStcsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • 3ANKFIrKtgj3QDYGgj53FxhMdRelRAGYzRir_goy3gMsbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

  • 8zWb6hFBFgHej3tK-tIfMxeHpIJwpT613r9MxM2SII0sbzMqpAJW_0Nu-hpQ9A2q6toGdOOiNXqzLSfesqXkNA

Projektowanie stron: IntraCOM.pl